My, korzystający z drogi 2287 L i drogi nr. 2289 L żądamy przywrócenia do stanu pierwotnego prawoskrętu z drogi nr. 2289 L w drogę nr. 2287 L. Prawda, doskonały nie był. Znęcanie się nad ww skrzyżowaniem ma już swoją historię. Pojawiły się dziwne znaki ignorowane nagminnie przez kierowców "nie miejscowych". Trudno rozumieliśmy, że musimy uważać na "obcych" bo zamęt wnoszą znaki. A dziś zapowiada się jeszcze "lepiej". Nie wierzę by kodeks drogowy gwałcił nagminnie zdrowy rozsądek. Aut mamy coraz więcej, to powoduje, że na drogach coraz ciaśniej i mniej bezpiecznie. W wielu przypadkach korki i zagrożenia rozładowywane tzw prawoskrętami których przybywa. Inwestycja niewielka a korzyść ogromna. A tu widzimy wręcz odwrotne działanie – zrywany asfalt by zastąpić trawą. W dodatku ten wytwór powstaje pomiędzy dwoma przystankami.

W imieniu wszystkich korzystających z tych dróg błagam o zdrowy rozsądek. Nie czekajmy aż dojdzie do wypadków o stłuczkach już nie wspomnę. Poniżej zobrazowane ww skrzyżowanie. Odrobina wyobraźni a czyjeś życie będzie uratowane.

Zdjęcie Google Maps

 2287 L Bychawa -Wysokie

 2289 L Bychawa – Zielona

Autor

Promuję otaczający świat

Komentarze

Komentarze

  1. Z FB: Witold Sprawka Komu ten zjazd z trasy Bychawa – Wysokie przeszkadzał ? Znowu jakiś „magister” dostał premie za innowacje ???. Siedząc na stołku ponad 25 lat nic nie wymyślił i chciał zabłysnąć ???.

  2. A czy został złożony jakiś protest w np Wydziale Komunikacji? W Bychawie? W Lublinie” Nie sądzę żeby sam protest na stronie internetowej cokolwiek zmienił.

  3. Myślę, że ta sytuacja to akurat niedostosowanie prędkości do warunków atmosferycznych a nie wina przebudowy skrzyżowania…przy tak oblodzonej nawierzchni to i na prostej drodze auta do rowów wpadały…i ciekawe czy opony zdążył na zimowe zmienić…

    1. W przypadku tego skrzyżowania znamy statystyki. Mam kilka relacji o „przygodach” przed opadami śniegu. Fakt, będzie to najpopularniejsze miejsce na zlot miłośników kiepskich opon. P. S. na zdjęciu kierowca jest człowiekiem dojrzałym i doświadczonym, mimo to doświadczenie i umiar nie uratowali go. Idąc Twoim tropem – Jedynym ratunkiem jest budowa szykan przed skrzyżowaniem z trzech stron by wyłapać pechowców. Budowa szykan rozłoży ilość na kilka miejsc i w tym będzie bezpieczniej.

  4. No ja akurat wielokrotnie byłam swiadkiem sytuacji, gdy Januszem kierownicy ignorując znak C-9 ścinali skrzyżowanie jadąc do Bychawy i wcinali się przed kierowców jadących przepisowo…niejednokrotnie zmuszając tych drugich do ostrego hamowania… także wcześniejszą wersja tego skrzyżowania też nie była idealnym rozwiązaniem… Niektórzy jadący od Bychawy kierowcy też wchodziło w ten prawoskrętny z taką prędkością,że wynosiło ich na przeciwny pas…Zdejmijmy nogę z gazu i nie zachowujmy się na drodze jak Kubica, a takie skrzyżowanie nie będzie problemem…

  5. jest coś jeszcze. piaskarka nawracała na tym rozdrożu. dziś mija bo ta droga ma 28-y priorytet. BEDA wypadki

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *