Człowiek Roku 2015 Dziennika Wschodniego.

Trwa głosowanie w plebiscycie Człowiek Roku 2015 Dziennika Wschodniego. W kategorii Biznes mamy przedstawicielkę z naszej gminy: Zofię Popławską – prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Bychawie, czyli naszego największego zakładu produkcyjnego. Popieramy naszą małą Ojczyznę, to też popieramy jej mieszkańców. Zachęcamy do oddania głosu na P. Zofię Popławską.

Chcemy nagrodzić wybitne osobowości z naszego województwa w pięciu kategoriach: biznes, kultura, sport, działalność społeczna i zwykły bohater. W każdej zwycięży osoba, która zdobędzie największą liczbę głosów.

– Szukamy wyjątkowych ludzi wyróżniających się talentem, wiedzą, kreatywnością, przedsiębiorczością – mówi Krzysztof Wiejak, redaktor naczelny Dziennika Wschodniego. – Chcemy także nagrodzić zwykłych bohaterów, którzy wykazali się odwagą i często narażając własne życie nie zawahali się pomóc innym.

Głosowanie trwa do 27 listopada, do godziny 12. Nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali finałowej, która odbędzie się w pierwszej połowie grudnia.

JAK GŁOSOWAĆ?

Jeśli chcesz oddać głos na wybranego kandydata wyślij SMS pod numer 71466, w treści wpisując prefiks przyporządkowany do danej kategorii, a po kropce lub spacji numer kandydata:
• kategoria BIZNES – SMS o treści BIZNES. nr kandydata (np. BIZNES.99)
• kategoria KULTURA – SMS o treści KULTURA. nr kandydata (np. KULTURA.99)
• kategoria SPORT – SMS o treści SPORT. nr kandydata (np. SPORT.99)
• kategoria DZIAŁALNOŚĆ SPOŁECZNA – SMS o treści SPOLECZ. nr kandydata (np. SPOLECZ.99)
• kategoria ZWYKŁY BOHATER – SMS o treści BOHATER. nr kandydata (np. BOHATER.99)
Z jednego numeru telefonu można wysłać nieograniczoną liczbę SMS. Koszt jednego SMS-a
wynosi 1,23 zł z VAT. Na Wasze głosy czekamy do 27 listopada 2015 do godz. 12 w południe

Sprawdź aktualny ranking:

Kategoria BIZNES

Kategoria KULTURA

Kategoria SPORT

Kategoria DZIAŁALNOŚĆ SPOŁECZNA

Kategoria ZWYKŁY BOHATER

Czytaj więcej w Dzienniku Wschodnim

ikoryc

Autor

Promuję otaczający świat

Komentarze

Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *